Home » Adventures » Wolfman

Wolfman

Hints: 

-pt.2: Jeg er kommet igennem pt.1., men hvordan får jeg David til at komme i husly med Nadia'? Der må være en forløsende/forførende sætning, der skal anvendes?

*Ja, Finn m.fl. - Der er mange: Hvad med at sige hella! Spørg hvad han hedder! Ville det ikke være rart at vide, hvor han skal hen? Måske fryser han? Eller mon han er sulten? Mon du kan hjælpe? Tror du han er kommet til skade? Hvor er han fra? Rart med lidt informationer, Finn, inden du lader ham komme med!

 -Dine sidste tips ang. Wolfman har ikke hjulpet mig en skid (jeg er helt "deprimt"). Jeg har en stærk mistanke om, at jeg mangler et vigtigt item. Jeg prøver at give dig mine sidste kommandoer: Get armour, Get sword, Wear armour, Examine wall (el. peg) - S, E, E, U, S, S, Olaf (el. Say Olaf). Det, der nu sker, når jeg mover on, er, at guard fra Westpart rampage kommer høvlende og sprætter mig op, for han kender "weak points i armour" (jeg har large iron key på mig!). Rather frustrating, eh?

*Jamen, hvor har vi dog talt forbi hinanden Finn. Hvorfor skrev du ikke, at det var Wolfman, du spillede? Sagde jeg ikke, at du skulle remove armour før du movede on, og så ellers lege Robert Gasser? Tag et stooort spring, ned i 1/2 meter vand!!


-Pt.2: Som du ved, tramper jeg rundt i dette adv. stadig uden resultat. Efter Olaf-kommandoen er det godnat Børge. Jeg føler mig som en ”lamer”, hvad er der galt?

*Jeg kan se på det hele (den fremsendte kommando­rækkefølge), at du måske bliver afsløret af den lurende vagt, der står østpå, når du tager sword og går S, E, E, U, W, W, S. Dræb ham med sværdet og gå herefter hen og hent Armour. Så sladrer han ikke! Hvis det ikke hjælper sender jeg dig sgu’ løsningen!


Første del:

* I starten skal du se anstændig ud, før du går ud på gaden.

* I krypten skal du åbne panel, men det kan være lidt af et problem. Den afsluttende kommando er "remove key".

* En bog har godt af, at blive læst flere gange.

* Small flint er et godt kasteskyts.

* Når du har dræbt creature skal du ind i galleriet, for at komme videre. Men for at komme videre skal du lege den lille berømte leg "guess the word". Svaret er "put xxxxxx upright".

* Munke er meget litterære.

Anden del:

* Manden du møder har lyst til at snakke. interesser dig for ham, 'og stil ham 12 spørgsmål om ham selv.

* I hytten skal du give etter for dine ønsker, men pas på ingen kan se jer!!!

* Vagterne kan godt lide skuespil.

* Leg stepdanser i skoven.

Tredie del:

* I museet skal du se godt efter på loftet... to gange.

* I templet skal du lave et lille alarmsystem, inden du lægger dig til at sove på alteret.

* hvis du mangler kræfter, skal du blot lade dine blikke bestige himlen.

* Den store trædør skal, som det hedder i kemien, oxideres.

* Sig det med blomster, eller rettere... lad blomsterne sige det for dig.

Forsiden af Vol 3, no 3 - 1989
Forsiden af Vol 3, no 2 - 1989
Forsiden af Vol 2, no 8 - 1989
Forsiden af Vol 2, no 7 - 1989
Subscribe to RSS - Wolfman