Home » Adventures » Zork III

Zork III

Hints: 

*Forry Room og Creepy Crawl er lige så vigtige lokationer som Royal Hall og Western shore. Ja for ikke at tale om West corridor og Machine room! Du, Svend... vi må sgu' hellere lade dem være?!

*Du slår ikke for stort brød op ved at være venlig overfor den gamle mand, der af og til tager sig en Engraved time på øjet.

*Selv med mange jern i ilden kan du godt glemme den dør, for alene klarer du den ikke. Der skal flere kræfter til end du formår!

*Med lidt held i "sprøjten" (grue repellent) behøver du ikke at komme ud på dybt vand. Lad blot dette ske inden tiden, er blevet for gammel, da jorden ellers vil skælve!

*Mon ikke Dungeon Master har bedst af at blive ved Parapet? (Ja, altså ikke Christian Martens- en). Hvis det trykker ham så giv ham en 4'er!


-Jeg bliver hele tiden splattet ud af statuerne bag spejlet. Jeg har prøvet at komme forbi på mange forskellige måder.

*Hm? Det havde været nemmere, hvis du havde informeret mig om, hvilket rum du var i. Okay, ieg mindes ikke at der er nogle statuer, der dræber dig når du entrer Mirror Box, måske tager ieg fejl? Det kan efter min memoryblock kun være figure i Land of Shadow? Den klarer du ved at fighte med sværdet indtil den er så såret, at den ikke kan bevæge sig! Hjalp det? Ellers ring eller skriv og fortæl også gerne, hvad du har i inventory og hvad du lige har gjort, osv...


-Jan Jørgensen valgte at skrive ind engang mere. Statuerne jeg hentyder til er “Guardians of Zork” i Narrow Room. Efter at have drejet “spejlrummet” (Inside Mirror). Hvis man prøver at gå nord, bliver man slået ihjel af vagterne. Kan det løses?

*Ja da! Du skal køre forbi vagterne inde i spejlrummet. Men for at vagterne ikke skal lægge mærke til det, bliver du nødt til at sænke short stick. Det bevirker, at spejlrummet ikke ryster når du kører forbi.

Forsiden af Vol 3, no 4 - 1989
Forsiden af Vol 3, no 3 - 1989
Forsiden af Vol 2, no 7 - 1989
Subscribe to RSS - Zork III